Hej Kära

Miss Marina Akika. marinaakikaa at hotmail.com
Mon Aug 15 10:33:01 UTC 2011

Hej Kära,
Hur mår du idag? Vet jag att detta förslag kan vara en överraskning för er men
anser det som en nödsituation. Jag införa mig själv som Miss Marina Akika.
21years av ålder, från Elfenbenskusten i västra Afrika), som nu bor i flyktingläger Dakar
Senegal under FN utblottade hem. Jag är den enda dottern av sena dr Thomas
Akika. verkställande direktör i Kall-och Gold och Diamond Company i
(Yamoussoukro) Elfenbenskusten. Men han dödades vid sidan av med min mor under
politiska inbördeskrig och alla hans egenskaper var helt förstörd. Men efter
deras död Jag lyckades fly med ett mycket viktigt dokument INSÄTTNING
INTYG sju miljoner 450 tusen usa
dollars.USD ($ 7.450,000.00) i ett finansierar företag som jag är de anhöriga.
Jag söker ett förtroende värda utländsk person att hjälpa mig uppnå mina
sen far fond
på grund av min situation here.I fick din kontakt från denna Google-sökning.
Jag kommer att gärna ge dig 25% av den totala summan för din hjälp ingång.
5% för alla kostnader som du har gjort för att se att denna överföring kommer upp framgångsrikt.
du är det mycket viktigt att du kontaktar mig direkt på denna min privata e-post
adress: marina_akika at yahoo.com
För ytterligare förklaring till hur vi ska gå vidare. Är en engelsktalande tjej med översättare för att skriva dig, Väntar på ditt närmaste
svar, tack och Gud välsigne.
Hälsningar
Fröken Marina Akika.

KONTAKT: marina_akika at yahoo.com

Hello Dear,
How are you today?, I know that this proposal might be a surprise to you but
do consider it as an emergency. I introducing my self as Miss Marina Akika.
21years of age, from ivory coast in West Africa),now staying in refugee Dakar
Senegal under the UN destitute home. I am the only Daughter of late Dr. thomas
Akika. the managing director of Cold-well Gold and Diamond Company in
(Yamoussoukro) ivory coast. But he was killed along side with my mother during the
political civil war and all his properties was totally destroyed. However after
their death I managed to escape with a very important documents DEPOSIT
CERTIFICATE of Seven million four hundred fifty thousand united states
dollars.USD ($7.450,000.00) in a finances company which i am the next of kin.
I seek a trust worthy foreign person to assist me achieve my
late father fund
because of my situation here.I got your contact from this Google search.
I will be gladly to give you 25% of the total sum for your assistance input.
5% for any expenses you made to see that this transfer come up successfully.
please it is very important you contact me immediately on this my private email
address: marina_akika at yahoo.com
for further explanation on how we will proceed. Am an english speaking girl using translator to write you, Awaiting your immediate
response, Thanks and God bless.
Best Regards
Miss Marina Akika.

CONTACT: marina_akika at yahoo.com