+ (text/plain)
Author: Ludovic Delval via Discourse.ros.org via ros-users
To: ros-users
CC: Ludovic Delval via Discourse.ros.org
Subject: [ros-users] [Discourse.ros.org] [Site Feedback] ROS French user group creation

As discussed with some French ROS user, we might use a common space to support projects of the French ROS community and raise awareness of Open Source Robotics in our country.

This is the blurb for the group:

Bienvenue dans le groupe francophone. Ce groupe a pour objectifs de promouvoir les vnements, les projets et les actualits lis la robotique open-source. Nous avons dj eu la chance d'avoir des vnements pour parler de nos diffrents projets utilisant ROS et j'espre que d'autres suivront. Je vous invite venir discuter ici, quel que soit votre niveau de connaissance de ROS. Ce groupe est ouvert toutes les personnes francophones pour montrer l'importance de notre communaut au sein de la communaut ROS.

---

[Visit Topic](https://discourse.ros.org/t/ros-french-user-group-creation/7518/1) or reply to this email to respond.

If you do not want to receive messages from ros-users please use the unsubscribe link below. If you use the one above, you will stop all of ros-users from receiving updates.